lite pop-ups.

Sedan jag var på konsultationen har lite random frågor dykt upp lite då och då. Valde att skriva ner dem och ringa till kliniken! Pratade med en jättetrevlig operationssköterska som svarade på lite frågor som jag helt glömde bort att jag ville veta när jag var där. Tro mig - när jag var där, så snurrade hela mitt huvud av frågor. Usch!

Iallafall, implantatet ska sättas bakom muskeln och det är gelehallon som ska sättas in. Det vill säga att jag kommer ha silikon, inte någon annan lösning/substans man kan spruta in, hehe. Skämt å sido! Hade lite mer avancerade frågor som bara min kirurg kan svara på så har ett litet mini telefonmöte med honom imorgon. Känns spännande, ska bl a byta storlek. Ska gå ner från 550 till 500, beroende på vad han gissar min slutkupa kommer hamna på. Vill INTE ha något jävla "Jane Timglas"-syndrom, med huge tits liksom. Nae, inte riktigt my cup of tea det dära. Jag gör ju detta för min skull, för att rätta till!

Well friends all over, det är dags för lilla mig att sova. Har mycket att göra imorgon, bl a gå till gymmet och bränna fett. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0