about.

Hej allihop!

Jag heter Josephine och har beslutat mig för att göra en bröstoperation. Var hos läkaren på konsultation i onsdags där han mätte volym och massa andra mått för att kunna hjälpa mig så bra som möjligt. Min operation är uträknad att ta uuuungefär 2 timmar och 10 minuter. Ska göra både bröstlyft, sätta dit implantat och en snabb vårtgårdsoperation. Allt på samma gång, några flugor i en smäll brukar man kalla det.

Jag startade denna blogg eftersom jag själv har kollat runt på olika bloggar där folk låter andra följa med nerför deras operationsstig och det har hjälpt mig en hel del i mitt beslut. Man har fått läsa om allt från implantatstorlekar till operationsdeprissioner.

Iallafall, den 10 januari sker det stora hela. Redan nu är jag lite halvnervös/halvspänd. Det är så långt kvar och jag har väldigt lång ekonomisk väg att gå. Kalaset kommer kosta mig 55 000 kr, och just nu ligger mitt sparkonto på ungefär 7 000 kr. Långt, eller hur? Men jag jobbar. Hela tiden. Ni vet, jag gör allt för brösten!

Återkommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

spännande! :)

2010-09-18 @ 00:51:00
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Emelie L!

Jag vill vara en av de 20 första som klämmer på dom :$

2010-09-26 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0